O Firmie

Hurtownia AGD WrocławFirma MiK Sp. z o.o. została założona w czerwcu 1990 roku jako przedsiębiorstwo produkcyjne, trudniące się przetwórstwem tworzyw sztucznych.
    Firma została zarejestrowana jako spółka cywilna dnia 16.06.1990r. w Urzędzie Miasta i Gminy w Ząbkowicach Śląskich. W dniu 21.06.1990r. wypisana została pierwsza faktura za usługę mielenia tworzyw. W sierpniu 1990r. uruchomiono wytłaczarkę do modyfikacji tworzyw.
    Kolejnym krokiem było rozszerzenie działalności firmy o handel hurtowy AGD nieelektrycznego. Dynamiczny rozwój firmy zaowocował w roku 1992 zakupem obiektu na Melioracyjnej 6. Rok później powstał oddział hurtowy we Wrocławiu przy ulicy Robotniczej. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów ostatecznych, w latach 2002-2003 firma otwiera pierwsze sklepy galeryjne.
    Lata 90-te to ciągły rozwój produkcji i przetwórstwa tworzyw sztucznych oraz umacnianie pozycji hurtowni na rynku dolnośląskim. W roku 2000 nawiązana została współpraca kooperacyjna z firma Legrand Fael Sp. z o.o. Początkowo obejmowała ona produkcje wyprasek, a w kolejnej fazie została rozszerzona o montaż podzespołów elektrycznych.
    W roku 2001 firma zmienia status prawny ze spółki cywilnej na spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Rok 2003 przynosi uruchomienie produkcji osprzętu do naczyń kuchennych oraz rozszerzenie asortymentu hurtowni o import z Chin.
    W roku 2004 firma uzyskała Certyfikat PN-EN ISO 14001:1998 oraz PN oraz PN-EN ISO 9001:2001.
    W 2006 roku firma MiK została nagrodzona Gazelą Biznesu 2005 oraz została członkiem Business Centre Club.
    W obecnej chwili firma zatrudnia około 200 osób.

    Naczelnymi wartościami firmy MiK Sp. z o.o. są solidność, uczciwość i szacunek dla drugiego człowieka. Buduje to wizerunek firmy wiarygodnej, konkurencyjnej i godnej zaufania. Wartości te są miernikami sukcesów firmy.
    Istotną rolę, w procesie zarządzania, spełnia misja przedsiębiorstwa, która wyraża- tak dla otoczenia zewnętrznego, jak i wewnętrznego- wartości, jakie niesie dana firma, rolę jaką odgrywa w zaspokajaniu potrzeb społecznych.
    Celem działania firmy MiK Sp. z o.o. jest połączenie koncepcji działania od strony rynku oraz podejścia produktowego. Celem podejścia marketingowego MiK Sp. z o.o. jest zaoferowanie takich produktów i towarzyszących im usług, które bardziej aniżeli produkty i usługi oferowane przez konkurentów, usatysfakcjonują klienta należącego do wybranego segmentu rynku.